Фізична культура в школі – це не просто предмет, а важливий елемент, який закладає основи здоров’я дитини, формує фізичні та психологічні якості і навички необхідні для подальшої активної життєдіяльності дитини, сприяє її гармонійному розвитку у фізичному, психічному, соціальному та духовному аспектах.

Шкільне фізичне виховання має орієнтуватися на:

– організацію освітнього середовища, що стимулює рухову активність школярів у відповідності до їх віку;

– реалізацію індивідуального підходу щодо збереження та розвитку особливостей рухового і психофізичного розвитку дитини на всіх етапах навчання;

– створювати умови для присутності різноманітних форм та спрямованостей фізичного виховання в освітньому процесі школи, зокрема, враховуючи й наявну матеріально-технічну базу;

– сприяти формуванню у дітей навичок здорового способу життя.

При проведенні уроків фізичної культури вчителю доцільно:

– проводити їх на відкритому повітрі;

– оцінювати стан фізичної підготовленності школярів для виконання вправ;

– систематично здійснювати візуальний контроль за самопочуттям учнів, даючи їм фізичні навантаження;

– враховувати поради лікарів, якщо у дитини при проходження медичного обстеження виявлені певні проблеми зі здоров’ям;

– збалансовувати фізичне навантаження для учнів, які відвідують спротивні секції в інших закладах, з метою уникнення фізичного перевантаження дитини;

– здійснювати контроль над технічним станом спортивного обладнання та інвентарю, пояснюючи учням техніку безпеки користування останнім.

– мати на уроці переносну аптечку.

Чим небезпечна відсутність уроків фізкультури?

Недостатня рухливість і загальна фізична інертність дітей, які проводять більшість свого часу за компютером та гаджетами може призвести до серйозних наслідків для здоров’я та фізичного розвитку дитини.

І навпаки помірні фізичні вправи:

– позитивно впливають на серцево-судинну систему;

– укріплюють імунітет;

– сприяють розвитку кістково-мязової системи, координації та контролю рухів, формують правильну поставу;

– підвищують розумову працездатність;

– сприяють зняттю стресу та покращенню емоційного стану.

Важливо й те, що уроки фізкультури розвивають соціальні якості учнів, вчать дружити, підтримувати та розуміти один одного, колективно діяти, не здаватися, оцінювати ризики, боротися зі страхами, вигравати і приймати поразку. Та й загалом, фізична активність дітей, створюючи умови для раціональної організації активного відпочинку, розвиває вольові і фізичні якості учнів.

не пропустіть також

Роль музики у вихованні особистості
Музично-перцептивна активність пронизана глибокою чуттєвістю, життєвою енергією, ставленням та емоційним відгуком людини. У цій емоційній насиченості та чуттєвому сприйнятті криється справжнє багатство індивідуального змісту особистості. В контексті педагогічно організо...
Читати статтю
Асоціативна пам’ять та мнемоніка
Асоціативна пам'ять - це здатність дитини встановлювати зв'язки між різними об'єктами, явищами чи поняттями. Вона є важливим компонентом когнітивного розвитку дитини та відіграє ключову роль у процесах навчання та запам'ятовування.Розвиток асоціативної пам'яті у дит...
Читати статтю
Формування лідерських якостей у дитини
Однією з найважливіших складових освіти є розвиток лідерських якостей у дітей. Особливо ця тема актуальна, коли мова йде про приватні школи, де освітній процес часто спрямований на індивідуальний підхід до кожного учня та формування навичок, необхідних для вищого керівн...
Читати статтю
Знижка на навчання: