СЕРЕДНЯ ШКОЛА

Навчання за класичною західною моделлю освіти.
Вчимося нестандартно мислити, планувати час і багато працювати.


- Навчаючись в АЗК - крокуємо до успіху.
- Маємо нагороди за участь в олімпіадах.
- Формуємо цінність здобуття освіти.
- Кожного дня створюємо доброзичливу родинну атмосферу.
- Готуємо до дорослого життя, навчаємо розв'язувати конфлікти та здобувати комунікативні навички та інше.

Особливості навчання у АЗК

Навчання OFF Line

Високий рівень освіти. Участь в міжнародних конкурсах, олімпіадах та проектах;

Англійська щодня з 0-го класу;

Християнська етика

Заняття з ЛФК

Психологічний супровід

Логопед-дефектолог

Формування особистості за програмою розвитку емоційного інтелекту

Безпечне та комфортна атмосфера для дітей

НЕ РОЗУМІЄТЕ СВОЮ ДИТИНУ-ПІДЛІТКА? АЗК ДОПОМОЖЕ

Психічний розвиток підлітків характеризується тим, що фактично весь цей період супроводжується кризою. Її передумовою є руйнування старої структури особистості, внутрішнього світу, системи переживань дитини, що були сформовані до цього.

Однією з причин кризи є те, що дорослі не змінюють своєї поведінки у відповідь на появу в підлітків прагнень до нових форм взаємин із батьками та вчителями.

Суть кризи полягає у глибокій якісній зміні всього процесу психічного розвитку дитини, її внутрішнього світу (а не в яскравих зовнішніх проявах поведінки):

  • 1. Зниження продуктивності навчальної діяльності (а також спроможності нею займатися) навіть у тих сферах, де підліток обдарований (часто це зумовлюється переходом від конкретного до логічного мислення).
  • 2. Негативізм. Підліток ніби відштовхується від оточуючих. Схильний до сварок, порушень дисципліни, у нього часто виникає внутрішнє занепокоєння, невдоволення, прагне самотності та самоізоляції.

Звичайно дорослість підлітків є суб’єктивною, проявляється вона в емансипації від батьків, новому ставленні до навчання, у романтичних стосунках з однолітками іншої статі, у зовнішньому вигляді й манері одягатися.

Таким чином, нові умови розвитку підлітків зумовлюють нову соціальну ситуацію розвитку підлітків, яка характеризується тим, що основним соціальним середовищем дитини залишається школа, але змінюється мотив взаємодії із соціальним оточенням. Не ігноруючи навчання, підліток починає надавати особливої уваги спілкуванню. Важливим мотивом стає спілкування з однолітками. Це виявляється у часто повторюваному вислові підлітків: “Ми ходимо до школи не тільки вчитися, але й спілкуватися”.

Тому надзвичайно важливо в такий нелегкий період життя підлітка знайти спільну мову з ним/нею. А так як зазвичай більшість свого часу підлітки проводять у школі важливим є підхід вчителя до кожного учня індивідуально. Виникає потреба духовного менторства.

 

Записати дитину

КОМАНДА АЗК ЗНАЄ ЯК

У той час як підлітки емансипуються від дорослих, намагаються здобути незалежність та виокремити свою індивідуальність важливо не втратити їх довіру.

ЯК САМЕ?

Для дітей цього віку важливо спілкуватися з ними їхньою мовою та не порушувати їх особистісні кордони. При цьому потрібно правильно встановити соціально-рольову модель поведінки з підлітками, аби на основі взаємоповаги та порозуміння привити ще й чітке розуміння субординації.

Незважаючи на те, що у підлітків вже на все є власна думка, у житті кожного з них має бути дорослий наставник, до думки якого підліток прислухався би. Мова йде про так званий авторитет дорослого в очах підлітка. Як правило, у більшості випадків таку соціальну роль у житті підлітка відіграє спортивний тренер, або шкільний педагог, рідше – батько або мати.

Команда АЗК вводить поняття “розумної свободи”. Підліткам необхідно надати можливість відчувати себе дорослими. Вони ознайомлюються не лише зі своїми правами – а й з обов’язками, що безпосередньо впливає на їх відчуття свого “я” у світі дорослих.  Учні АЗК мають свободу у прийнятті рішень та навчаються нести відповідальність за свої рішення, тобто вчаться усвідомлювати причинно-наслідковий зв’язок своїх дій. Це дозволяє розмежовувати вседозволеність та суворі рамки у вихованні дитини.

Учні АЗК оточені увагою вчителів протягом усього учбового процесу. Кількість учнів у класі (до 8 осіб) надає можливість якісного спілкування між учнями та вчителями. Це дозволяє вчасно виявити зміни у поведінці учнів, розуміти та відчувати їх настрій та емоційно-психічний стан та головне – вчасно зреагувати! Команда АЗК тісно співпрацює з батьками, завжди тримає руку на пульсі, що допомагає батькам краще зрозуміти їх дітей.

Записати дитину

Бажаєте відвідати безкоштовний пробний тиждень?

Наприкінці тижня батьки отримують:
  • Концультацію, щодо емоційно-психологічного портрету дитини (від психолога);
  • Аналіз інтелектуального розвитку дитини відповідно до її віку (від вчителів);
  • Аналіз логопедичного заняття (від логопеда-дефектолога);
  • Рекомендації щодо виховного процесу дитини на основі вище перерахованих факторів (від директора)
  • Знижку -30% на весь учбовий рік.

Контакти

Ми завжди раді вітати вас!
м. Київ, Оболонський район, пр-т Героїв Сталінграду, 14-г (проспект Володимира Івасюка, 14Г)
Знижка на навчання: